Kedves olvasóink, és Tibik!

Megragadom az alkalmat, és elbúcsúzom itt is ettől az évtől. Remélem mindenkinek jutott annyi horgászélmény, amennyivel kibírta a telet. Bár szerencsés időjárás volt, akár ki sem kellett hagyni. Nekem sajnos az őszi-téli időszak horgászat szempontjából szerényre sikerült. Mivel székhelyemet átköltöztettem székesfővárosunkba, a beilleszkedés, költözködés, sajnos elvette az időm nagy részét, így horgászatra alig maradt időm. Nade majd jövőre. Hiszen a környék bővelkedik a jó vizekben, nekem meg már viszket is a tenyerem, hogy rápályázzak a Duna márnáira, menyhalaira, süllőire, a környező csatornák pontyaira, amúrjaira, dévérjeire, csukáira. Sajnos Tibi barátaimtól földrajzilag elszakadtam, de remélem ez mégjobban összehoz minket, és még értékesebbé teszi majd azt a páralkalmat, amikor együtt lógathatunk. Érdekes kihívásoknak nézek elébe, bele kell tanulnom a folyami horgászat rejtelmeibe, ami számomra teljesen ismeretlen terep. A kapcsolatokat már felvettem, lesz kivel mennem, amint kiváltom az államit, remélem a parton talál a január. Addig is ábrándozzunk az eljövendő pecákról, és fogyasszuk a halat gyakran...

 

Boldog újévet 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfogta.blog.hu/api/trackback/id/tr251630159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása