Pogány végre jóidőben

2010.04.17. 15:16

Társak híján egyedül vágtam neki ezúttal a szerintem csodás pogányi tónak. No nem azért, mert nem szeret senki (bízom benne), hanem mindenki elfoglalt. Márk "Tibi" jött volna, de nemrég váltott éves jegyet Malomvölgy 1-re, nekem meg Pogányba húz a jegyem. Egyikünk sem akarta elhagyni a haza pályát így csak telefonon tartottuk a kapcsolatot.

 

 

Igyekeztem napkeltére odaérni és bedobni, ami némi késéssel össze is jött. Ezt persze most is megelőzte a hova is üljek c. vajúdás. Sajnos az utóbbi időben mindig a peca végére okosodok meg helyválasztás tekintetében. Általában érzelmi, vagy lustasági döntést hozok és nem veszem figyelembe a vízhőfok, időjárás és egyéb tényezőket. Nagyjából a közepes mélységű részen foglaltam helyet. Bedobáltam 6-8 gombóc etetőanyagot és kezdtem a kísérletezést. A víz egyértelműen hideg volt és természetesen a szél is korbácsolta a vizet és az idegeimet. Az egyedüli csali, amire hajlandóak voltak rámozdulni a tó lakói, a 3 db csonti és 1 db kisméretű sárga mézes pufi volt. Nem halmoztak el kapással, de az ebédig kint töltött idő alatt sikerült fogni 7 keszeget és 1 karcsit. Némileg megnyugtatott az egész partszakaszon pecáló nyugdíjas kommandó megvető pillantása szerény teljesítménymre, mert nekik még mozdításuk sem volt. Persze lehet valami előnye a 18-as zsinőrral szerelt 14-es horoggal bíró light picker botomnak az ő 35-ös zsinórral, modydick horoggal szerelt dióverőikkel szemben :) Összességében egy tavaszias időben eltöltött jó pecálást tudhattam magam mögött.

A peca közben tartottam a kapcsolatot Márkkal. Kárörömömre nála sem rángatták túlzottan a cejgot. Igaz ő a harcsátkat kívánta horogra csalni. Sajnálatosan vettem a délutáni értesítését, miszerint sikerült fognia egy 5 kilós szürkét, amiről küldi a képet..... Azért gratulálok neki ezúton is!!!

Üdv mindenkinek!

Szerző: Aco

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfogta.blog.hu/api/trackback/id/tr751929430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MárK 2010.04.25. 09:13:14

Köszi, de azért van olyan is, hogy te akasztgatod a pontyokat meg a fehérhalat. Még ha nem is mindegyik jön ki... :)
süti beállítások módosítása