Fronthatás Görcsönyben

2009.05.27. 16:29

Kihasználva a héten talán utoljára jelenlevő jóidőt, kedden megcéloztuk a Görcsönyi tavat. Egész korai indulást terveztünk Fehérkével alias Tibi, mert előre jelezte, hogy csak délelőtt ér rá. Némi elalvásból fakadó (Tibi) 5-10 perces késlekedéssel elfoglaltuk helyünket a halőrház oldalán lévő erdősáv oltalma alatt. Fő célhalunk ezúttal az afrikai harcsa volt, ezért ennek megfelelően mindketten a szokott finomszerelékhez képest erősebbet raktunk össze. Ezúttal Tibi biztosította a halaknak való étket, jelesül csirkemájat, juhbeles virslit, pulykamell sonkát és egy adag berki gilisztát. A főhal mellett természetesen a ponty is szerepelt kiszemelt áldozataink között.

 Hosszas vívódás után a harcsázó bot mellett feedert szereltem, míg Tibi második készsége egy úszóra szerelt bot volt, mellyel meg is célozta a partközeli helyet, amit a készülődés alatt megszórt némi főtt kukoricával. Kezdetben meglehetősen aktív harcsa mozgást konstatálhattunk, ami növelte a biztos fogás reményét. A nagy kapkodás azonban elmaradt a harcsák részéről. Harcsázás terén Fehérke bizonyult kitartóbbnak, aminek meg is lett az eredménye...... (5 kg)

A nap folyamán zsámányul ejtett egyetlen afrikai. Meglepően kevés ellenállást tanúsított legnagyobb meglepetésünkre.

 

 

 

 

 

 

Emellett jöttek a pontyok is az etetésre, de csak az elvárások alatti méretek. Feederen különböző távolságokat vizsgálva még kapás sem mutatkozott. Valami baj van gondoltuk. Mai fejjel azt valószíűsítem, hogy dacára a jóidőnek már érvényesült a fronthatás erőteljesen. De nem adtuk fel. Feedert félretéve match botra szereltem és betársultam a Tibi által karbantartott etetésre.  

Alamizsnaként jött is egy jó kilós potyka, mely jelentősen javította addigra szkepticizmusba torkolló hangulatomat: 

 

 

 

 

 

És Tibi sem panaszkodhatott.... beérett az etetés (5 kg). Renkívül jól küzdött, bevetett minden trükköt, amely elvárható egy ilyen súlcsoportú potykától, de Tibi magabiztosságát parányit sem tudta rombolni.

 

 

 

 

 

 

Ezt követően megállt az idő :( Tibinek mennie kellett, lejárt az ideje, én még maradtam, próbálva megmenteni a renomém... de az égiek összefogtak ellenem, nem sikerült már halat fogni. Összességében jó horgászat volt, csak rosszkor voltam JÓ helyen :)..... Tibi nem panaszkodhat, én pedig - átélve a merítés izgalmait - vele izugltam, így majdnem akkora élmény volt, mintha én fogtam volna. (Legalábbis ezzel bíztatom magam) Távozáskor összegeztem a halőrrel a napi tapasztalatokat és arra jutottunk, hogy az utosló halunk után gyakorlatilag senki nem fogott említésre méltó halat, kivéve egy törzstagot.

Legközelebb Szénájára látogat a Tibi különítmény, ahol a tervek szerint 24 órán át kergetjük majd a halakat.....

Szerző: Aco

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfogta.blog.hu/api/trackback/id/tr101147138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Feherhaz 2009.05.27. 23:40:08

Örömmel látom hogy írásba kezdett Acó-Tibi is! Nagyon helyes!
Mikor lesz Szénája? Nem hagynám ki ha nem muszáj...Csak hogy megtanítsalak benneteket csónakból horgászni... :)

TSK 2009.05.28. 07:31:49

Terv szerint Péntek estétől szombat estéig. De ahogy kinézek az ablakon, gyanítom ez minimum egy napot csúszik. Ha más nem vasárnap kimegyünk csak nappal, de remélemlegalább a szombat-vasárnap kombó összejön...

KrisszKrossz 2009.06.03. 20:32:27

Aco-Tibinek gratulálok a példátlan szövegíráshoz. A hal nem minden, a horgászat maga a sport. Na jó, persze, hogy kell valami halat is hazavinni. Mert a végén Csibe-Tibi azt mondja, hogy kocsmázni voltatok.

Halra fel!!!
süti beállítások módosítása